Saturday 24 March 2012

betul atau gurauan??


Assalamualaikum & selamat sejahtera kepada my blog readers!

Pada suatu hari, Iza sedang duduk di dalam kelas berseorangan kerana kawannya, Ida tidak datang pada hari itu. Tiba-tiba datang dua orang kawan , Ema dan Dila menuju kearah Iza. Lalu terciptalah dialog ini….(dialog terpaksa diubahsuai mengikut kesesuaian)

Iza:eh, korang apsal kat sini?
Dila: weh, **** cakap dia terima kau!!
Iza: apa korang merepek nih?
Ema: betullah, dia terima kau. Aku sendiri dengar dia cakap macamtu,,
Iza: tak tak tak. Aku tak faham. Terima apa? Aku apply apa kat dia?
Dila: aku cakap kat dia kau mintak couple. Lepas tu dia cakap dia terima.
Iza: Ya Allah. Bila masa aku mintak couple dengan dia ni? Korang ni pandai-pandai je lah! Dia tipu tu. Saje je gurau.
Dila: hek eleh tak percaya aku cakap? Tak percaya tanyalah  ****  sendiri. Adoii,,
Iza: okay! Kalau dia cakap tak, korang kene belanja aku ice-blended! Boleh??
Dila: Errr,,,, ish! kau tak berani punye,,, 

#MerepekSajew

#saya seorang yang tidak boleh menerima khabar berita yang mengejutkan macam cerita diatas. Anda rasa **** tu tipu atau betul? Tapi sumpah saya katakan saya tidak pernah minta couple dengan orang. Saya sedar keadaan diri saya macam mana.
Kepada **** , betul atau tidak terpulanglah kat awak ye?? anyway, this is for you *mata ke atas, tangan ke bahu*



HAVE FUN!

No comments:

Post a Comment